Det där med att sova

Återigen så funderar jag på att lägga mig tidigt, vet inte vad som hänt med mig men är sååå trött hela tiden. Lovar att jag skulle kunna somna ståendes. Visserligen ramla ihop efter ett tag, but still...

Nej, men vill vara pigg imorgon då är det partey. Var ett tag sen jag var ute nu så är pepp! Plus att vi ska sjunga singstar innan så dubbelpepp och en pizza på det! Ni fattar grejen hoppas jag.

Så godnatt på er. Kan nästan lova att jag inte gått och lagt mig om en timme, men det är tanken som räknas, sååå GODNATT!
Världens charmigaste bild från min första utgång. Har aldrig sett något charmigare faktiskt.
Jag undrar fortfarande vart de gula fjortisglasögonen försvann, sörjer dem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0