Jag lever!

De senaste dagarna har gått snabbt. De har spenderats med älskling, har kramat massa på honom och varit galet imponerad efter de 30 mil han cyklat. Vi har kollat på lägenheten, som var perfekt. Kontraktet skrivs i augusti sen är den vår. Vår att förstöra, att bo i, att göra i ordning. Ser fram emot det. Sedan så har vi hjälpt mormor komma till rätta ännu mer i sitt nya boende med att koppla lampor, byta strömbrytare och sätta fast bokhyllor (Anton, inte vi), jag satte istället upp prydnadsaker, kände att det var med min grej.
 
Vet inte riktigt vad mer som hänt. Minnet sträcker sig inte så långt, det är så mycket som händer på en och samma gång.
Men nu ska jag snart börja dra mig mot jobbet. Min andra "upplärningsdag" idag, sedan blir det min första riktiga dag imorgon, 11-21. Kom och hälsa på mig, jaaaaa! 
 
Shit, vad mycket klockan blev helt plötsligt.......
 
Haregött!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0