emptiness is better when you're not alone

Varför ska det vara så svårt att plugga egnetligen. Kommer aldrig riktigt igång. Har nu försökt intala mig själv att jag kan naturkunskapsprovet. Litar knappt på mig själv, men det känns bra när jag kollar igenom det. Men sen när frågorna kommer så kan det ju gå lite hur som helst. Men koncentrationen för att bli förhörd finns inte. 
 
Ska istället försöka lägga lite tid på matte. Matteprov på samma dag. Och om jag tycker att naturkunskapen känns bra så känns matten raka motsatsen. Så ett g hade ju varit fint på detta provet. Orkar inte anstränga mig mer. 
 
Inlämningsuppgiften som ska in på fredag är typ klar, redovisningen som jag ska ha  samma dag har jag inte börjat med än. Tänker att jag gör det imrogon eller på torsdag. All tid i världen liksom. Så lugna puckar.
 
Japp, lite klagomål över plugget skulle det föreställa och lite på min brist på koncentrationsförmåga.
 
Men för att vara lite positiv mitt i det hela så känner jag mig som sagt lite gladare, lite lättare, lite mera känslor. Att få tillbaka känslor är underbart. Är inte heller bitter längre så det är massa positivt. Tänker fortsätta uppåt nu, upp, upp, upp!
 
Målet innan jag går och lägger mig: Räkna 2 mattetal och kolla igenom alla naturkunskapssidorna, gärna läsa några!
 
Godnatt då. Kommer somna så fort jag öppnar mattboken. Utan att ha borstat tänderna eller något. Usch...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0