Too late to slow

Min mors reaktion när hon kom in "vad arg du är".
Haha, liiiiiiite.
Så nu slänger jag massa skolpapper.
Inser mer och mer att jag inte kommer få något MVG i år. Helsjukt.
Kommer få fler G än VG också antagligen. KAOSET!
Men jag vet inte än.
Stör mig på mig själv. På mattenationella. Kunde kanske inte gjort bättre, men ändå.
Andra blir ledsna när de inte klarar saker eller inte får bra betyg. Jag blir bara arg. AAAAHAHAAHAHDIKGF!
Okej, så arg är jag inte. Bara lite irriterad.
Btw, så är min hosta bättre idag. Var uppe mellan halv ett och fem ungefär. Men somnade typ med en gång i soffan så det funkade. Så nu ska jag snart bli frisk! JAAAAAA!!!
Nu ska jag ta ut mina aggressioner och slänga mer skolpapper. JAAAAAAAAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0