Am I better off a quitter

Har varit en mysig helg ändå.
Gick en lååång promenad igår kväll med Anton och hans nyhemkomna vän, så känner att jag tränade lite där ändå.
Fortfarande totalabstinens men kan inte och får inte träna än.
Men jaaa, mys. Allt är bara mys just nu.
Typ en lektion av de två dagar som är kvar innan avslutningen.
Sedan chilla på det.
Och sedan jobb på nästa onsdag och tre veckor framåt. Precis lagom. Blir ledig länge men hinner ändå tjäna lite pengar. Och eftersom Anton ändå är borta de veckorna så har jag ändå inget bättre för mig. Typ.(;
Mina vänner får komma upp och underhålla mig lite kanske. Det kan nog behövas.
Så ja, det var lite allmänt babbel om allt möjligt som flyger i mitt huvud nu.
Ska ta och göra iordning lite te nu och sedan sova hyffsat tidigt. Det kan nog behövas.
Ska också påminna mig själv att be psyktanten be läkaren att skriva ut ny astmamedicin till mig. Jaaaaa. Skriver det här. För det är här min hjärna är just nu.
Hadeeeeee.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0