du gav mig chansen men nu är det försent

Tänkte inviga mina nya strympbyxor/nylonmojigoj eller  vad man nu ska kalla dem. De ha fötter hur som helst.
Det första som händer är att det blir världens reva. Jag bara yeeees. men nu orkar jag inte ta av mig dem så whatever. Purken Linn alltså. Är nog för stark för mitt eget bästa. Sånt här är alltså sååå otroligt typiskt mig. Haha.
Och på den nedersta bilden ska det föreställa tummen ner. Det syns inte. Så det fick stå fail. Hittade en penne nämligen. Kul typ. x)
 
Nej, men hur som helst så ska jag snart sticka ner till stan och träffa Agnes där och prata och hon ska shoppa skor. Jag får väl köpa ett par nya strumpyxor/nylonmojigoj. Eller typ 10 nya. För detta lär hända ofta. Speciellt när man heter Linn.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0