the best part of me was always you

Efter skolan stack jag och mor min till en musikaffär och köpte ett capo. Jippi! Vi har något liggandes någonstans men det leker lite kurragömma med oss just nu. Men nu är jag i alla fall ägare till ett sprillans nytt så jag är glad. Nu blir det gitarrspelande på allvar hära. haha. I like.
Annars har det väl inte hänt så jättemycket. har varit lite halvputt (sur) på lite alltmöjligt. Så jag fräste till ett tag där. Men jag är inte den som är den och nu är allt finfint. Ja, ni läste ju om capot. Då kan ju inte livet annat än leka. Haha. Men tror att det börjar bli en liten förkylning på g. För halsen börjar kännas. JAG VILL INTE! Jag vill vara den som säger ååååh jag har inte varit sjuk under 2011. Varförvarförvarför? Skrev just ett varför inlägg igår men valde att inte publicera det för det kändes lite för enformigt. (;
Puss
Hur sönderspelad den här låten än må vara så är den fortfarande lika söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0