Bara för att

Bara för att alla gjort denna listan så måste jag med göra det. :) (skrev precis denna mening utan att kolla på tangenterna samtidigt som jag pratade med min mor utan att det blev fel) *stolt*


MINA TRE FAVORITFÄRGER:

färg 1: Svart

färg 2: Turkos

färg 3: Grön

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Jajemän. (:
Fått ditt hjärta krossat: Nja, kan jag inte säga. Lite halvsprickor som vanligt typ. 
Träffat någon som förändrat ditt liv: Nej, ingen som förändrat men påverkat lite.
Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja
Kysst en kompis: Haha

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: Vissa delar av det. Linn fungerar men resten är ju lite sisådär.
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Är jag helt dum om jag inte kommer ihåg det. Firade säkert på något fint sätt.
Vilken tid vaknade du idag: 05:45 ringde alarmet
Vad gjorde du igår runt midnatt: Försökte somna.
Någonting som du längtar till: Sommarlov, chilldagar och jaaaaa. 
Senaste gången du träffade din pappa: Han kom precis in och sa hej.
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Skulle nog vilja ändra rätt mycket i detta läge. (:
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Jajemän, rätt ofta dessutom.
Vad gör dig irriterad just nu: jaadu...
Långt eller kort: Det beror precis på vad det syftar på... 
Vad gillar du gällande dig själv: Eh, jag hatar sånt här... 

DIN FÖRSTA:
Operation: Ingen än. Och hoppas jag slipper.
Piercing: Öronen
Tatuering: None
Bästa vän: Min första? 
Sport: Har aldrig gått i någon. Hehehe.
Husdjur: Katt
Vaccination du minns: Minns rätt många men vet inte vilken som var vilken. 
Förälskelse: Säkert dagis även fast inget var seriöst då.

Alkohol du drack: fick smaka på öl

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller pussar: Båda
Kortare eller längre: Längre!
Romantisk eller spontan: Båda i en fin kombination
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0