varje gång du möter min blick

Tjoooo.
Kaffet var gott. Teet var gott. Allt annat jag ätit var också gott.
Varför känns det som om detta börjar förvandlas till en matblogg?
Var ute en sväng med Emma. Hon fick sin försenade födelsedagspresent och några fjäskchoklad som plåster på såren att hennes kompis är så dålig på att köpa present och var så sen. Har aldrig hänt innan kan tilläggas.
Nu har jag ont i mitt ben.
Funderar på att börja göra mig iordning och sedan sova.
Sömn är viktigt har jag hört.
Hmmm.
Vet inte hur morgondagen ser ut än.
Vet ingenting. Men vet att jag är för trött för att orka.
Allt.
Haha.
Jag har en klagodag igen. De kommer oftare och oftare nu för tiden. I am soooo sorry. :(
Puss
Förresten jag jobbar på en video till er. En lite roligare än vanligt. Något man kan fnissa åt lite eller hålla för öronen åt. Whatever you want. Typ.

Kommentarer
Postat av: Matilda

jag vet att du vet att du inte har nått val. I morn efter skolan drar jag med dig till 92:an!!!

2011-08-31 @ 23:19:56
URL: http://envanligjag.blogg.se/
Postat av: Anonym

man får klaga!! men det gäller att se det som är bra oxå

2011-09-01 @ 10:07:58
Postat av: .

lalalalala

2011-09-01 @ 21:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0