Tomma ord, utan mening

Mår illa. För mycket choklad fondant. Haha. Skiten stelnade inte så det blev typ som att äta varm smet. Äckligt mättande. ÄCKLIGT.
Jag hatar verkligen att må illa.
Det känns som om alla år, allt jag någonsin kämpat för bara kommer tillbaka igen.
På en gång. Det är mer än vad jag orkar.
Alla år har nog gjort mig starkare och mer kontrollerad.
Ingen kan veta ingen ska förstå.
Det är väl så.
Sitter här och skakar inombords och försöker få bort känslan.
Eller snarare alla känslor.
Just nu vill jag gå ut i regnet. I åskan.
Och stanna där.
Who says I can't be free. From all of those things I used to be.

Kommentarer
Postat av: aha

vad vore vi utan känslor???????? /:

2011-08-30 @ 11:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0