Waiting

Sitter och myser med katten.
Ni fattar inte i vilken sjukt jobbig ställning jag var tvungen att sitta i för att hon ens skulle kunna synas i kanten av bilden. Puuh. Kanske dags att börja träna Linn? Eller höja stolen några hack till. Hmmm, tål att tänkas på.
Kom för en stund sen hem från Emma. Lika roligt som vanligt. Skrattar åt allt och inget. Sjukt egentligen.
Idag kan jag också tillägga att tänderna känns bättre. Det känns bara som om halva käken ska ramla ut nu. En klar förbättring. Wihooo! :D
Imorgon så kommer Angelica hit en sväng. Ska bli askul eftersom jag inte träffat henne på jag vet inte hur länge!
Jaaa, det var la allt typ.
Hej så länge. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0