No

Nu sitter jag med bollar i håret.
Imorgon blir det affro som gäller.

Har precis kollat lite på Haitigalen. Det är egentligen hemskt.
Det finns personer som verkligen har förlorat allt, sin familj. Det finns inte mycket mat och inget rent vatten, väldigt lite läkarvård.
Då kommer man att tänka på hur bra det är här.
Tänk man får mat på bordet varje dag, vi har vatten som rinner ur en kran, vi har en skola att gå till, vi har datorer och TV-apparater, vi har bilar så att vi kan åka iväg, vi har varken flodvågor eller jordbävningar här.
Jag skulle egentligen kunna skriva så sjukt mycket mer men jag tror alla fattar vinken. :-/

Nu ska jag ta och måla lite.
Hörs imorgon
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0