How will I fall asleep tonight

Äntligen helg igen. Veckan har iochförsig gått fort men helgen är välbehövlig. Inte för att det kommer bli så mycket "ta det lugnt och sova" som jag egentligen skulle vilja göra just nu. Men sånt får man helt enkelt ta på lovet.
Idag så hade vi i alla fall äntligen redovisning av våra eso arbeten. (estetisk orientering). Gick la sådär eftersom vi inte hade gått igenom en enda gång så det blev improvisation för hela slanten och springa ut och in och hämta saker som man glömt. Duktig som jag är så snubblar jag på en hatthängare och ramlar in i ett litet bord med flaskor på. Det lät riktigt fint. Men det blev tillslut helt okej i alla fall. Inte direkt toppbetyg men det bästa som vi kunde göra i situationen.
Nu måste jag jobba lite med mitt so arbete igen. Vet inte hur det ska gå.
Men ni alla får ha en goo fredagkväll.
Puss.
Trött Linn, söt pisse. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0