Dag 10: Mina ambitioner, Dag 11: Mina syskon

Får bli båda nu eftersom jag glömde igår. Och eftersom jag inte har några syskon så kan vi lika gärna skita i det.
Så dag 10...
Mina ambitioner. Jag måste erkänna att jag har lite svårt att förstå vad ambitioner är. Jag vet ju men jag vet ändå inte. Förvirrat här. Kanske... (;
.
Men ja mina ambitioner är väl att leva så bra som möjligt må så bra som möjligt. Ska försöka få bort mitt illamående och ångest på riktigt denna gången. Inte bara ignorera. Så ta det lugnt typ, men ändå leva livet. :)
Jag vill göra något där jag vet att jag gör nytta, jag vill känna att jag finns och prova på nya saker. Ha människor runt omkring mig som gillar mig. Jag vill kunna synas. Någonstans.
Kan också tillägga att alltid när jag ska skriva "ambitioner" har på tangentbordet glömmer jag alltid "b:et". Varenda gång också. Fattar det inte. Haha. (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0