Jump around

Hittade precis ett äpple på mitt skrivbord som legat under alla papper ett antal dagar.
Det är alltid trevligt att göra nya upptäckter.
Nu så har jag precis druckit te.
JAg börjar få ont i halsen men hoppas att det går över tills imorgon. För vem orkar vara sjuk nu när det äntligen börjar bli varmt?
Plus att Annie kommer till Göteborg på onsdag och då måste jag vara frisk.
Så jaaaaaa...
Nu ska jag läsa igenom geologin en gång till sen tror jag att jag ska skriva på engelska dikten. Jag gillar det. :)
Jag känner för att skicka sms till någon. Jag älskar verkligen kvälls/natt sms. Haha, men jag vet inte om jag har någon som för tillfället skulle uppskatta att få ett socialt sms från mig klockan halv elva. Ingen har tid för mig då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0