It's a crack in the surface

Sitter och målar.
Det var längesedan, har saknat det lite faktistkt.
Var ute en sväng med Emma förut i solen. Utan jacka. Notera detta.
Och man frös inte ens.
Detta kallas vår. :)
Sen så har det inte hänt så mycket mer. :)
Har kollat på TV, suttit vid datan (självklart), pluggat lite *stolt* och suttit på balkongen och luktat på alla avgaser som kommer från bilarna nedanför. Haha.
Hoppas alla haft en finfin dag. <3
Solen ska  ju skina imorgon också. :)
Så långt ifrån klar den kan bli och även ful men det är skoj ändå. Plus att webbkameran tar bort skuggorna och jag vet inte vart ljuset kommer ifrån...
Jag vet också att mina fingrar ser lite allmänt böjda och krokiga ut. Men vad gör man.
Haha, puss <3

Kommentarer
Postat av: jojo

snygg teckning!

2010-04-10 @ 20:39:23
Postat av: Anonym

asnice. för övrigt är jag kär i dig.

2010-04-10 @ 20:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0