Kids

Jag är så glad för att människor är olika.
Tänk hur hemskt det skulle vara om alla var lika.
Tyckte samma om allt, ha på sig likadana kläder osv osv.
Jag skulle tycka det skulle vara så himla jobbigt.
Det finns ingen som jag.
Förresten har ni någonsin sett någon med en framåtstickande framtand förut?
Det har iaf inte jag.

Tänk om alla dina kompisar var likadana, tyckte samma om allt.
Jag skulle seriöst dö!
Jag älskar mina vänner som dom är.
Jag tycker det är väldigt praktiskt att dom är olika.
Man kan göra olika saker med alla, berätta olika saker för dom osv.
Iiiiiiiih.

Jag kom bara att tänka på detta helt plötsligt. Underbart intressant. Jag vet. Jag är så intressant.

Men känslan finns fortfarande att inte kunna vara med, att inte vara tillräcklig...
haha, men vem känner inte så ibland?!

Jag vill...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0