How to save a life

Iiiiih!
Det har varit en mysig dag.
Först gick jag till skolan och kollade på en liten film.
Efter det skulle ju alla duktiga elever åka skridskor.
Men eftersom jag inte är någon duktig elev på det sättet, blev jag helt plötsligt sjuk och gick hem.
Sen så träffade jag angelica i stan. (Stan gjorde mig frisk på något konstigt sätt) ;)
Efter det åkte vi hem till mig och åt. Jag är riktigt fet nu.
Och oj Angelica är inte jag "tjockare" än dig??? JO, minsann! (Linn är stolt) :)

Sen har vi varit ute på en liten promenad i snön, vilket var enormt mysigt.
Stora feta flingor.
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih!
Jag har mest gått runt och pipit hela dagen.
Men vem blir inte glad utav snö.
Iaf när det är mycket snö som lägger sig.
+ att skolan slutar imorgon!
Underbaaart <3

Kramar





Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att det finns folk som vill bli tjockare!!!!!!

2010-03-22 @ 19:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0