den röda tråden

Åhhh, slappdag! :D                                                                          
Idag har jag lärt mig hur man gör sås.
Känner mig duktig. :)
Imorgon är det återigen skolan.
Nej, nu ska jag inte sitta här och skriva strunt
när jag kan måla naglarna i någon trevlig färg.
Ciao!
                                                                                            
                                                                                               jag ser dig gå
                                                                                               en dimma
                                                                                               flyter ut
                                                                                               med vinden
                                                                                               du försvinner   
           





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0