Light up

Idag har det varit en sådan där dag då huvudet har fått vara fritt.  Ledigt och lätt.  Har bara mått bra och allt har känts bra.
Förutom det faktum att över hälften av dagen spenderades med väldig magont.  Men det gick tillslut över och då åkte vi(Anton och jag) till mina föräldrar på mys-söndagsmiddag. Det var massa tända ljus och trevligt småprat.  Jag gosade ner mig med katterna en stund och bara njöt. 

Nu är det dags för en ny vecka och nya tag.
Denna vecka inleds med nåpot nytt, ska nämligen ge blod för första gången.  Känner att jag bidrar på ett litet men ändå fint sätt till något som faktiskt kan rädda liv. 

Men nu är det dags att låta sömnen ta över. Den jag gillar mest i hela världen ligger bredvid och sover redan.
 Har det så himla fint ändå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0