medicin-nropshj<å

Fick reda på att min överrörlighet, kan ha gett mig en ofarlig sjukdom som gör att man får blåmärken lätt.
Känner jag att det stämmer in? Japp.. Hela mina ben är typ blå, nästan, men känns ändå skönt att veta anledningen.
 
I alla fall var hos läkaren igår. Han sa att han egentligen ville byta en medicin på mig  men att han inte ville att jag i sådan ung ålder skulle vara någon medicinsk försökskanin. Känns bra att han sa det, att han faktiskt bryr sig. Det är ungefär vad jag känt mig som, en försökskanin, trots att jag behöver vissa mediciner så känns det lite väl att i sin dag ha tagit 5 olika sorters astmamediciner, 3 olika antidepressiva, varav 2 gav mig kraftiga biverkningar och ett antal olika magmediciner för magkatarren. Så därför fick jag bli kvar på de mediciner jag har för att de funkar utan för jobbiga biverkningar.
 
Så japp, ibland önskar jag bara att jag slapp. Men ska inte klaga, får den hjälp jag behöver. Vissa får inte det och jag har det inte så jobbigt ändå. Lever rätt gött ändå alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0