I won't let you down

Igår gjorde jag inget direkt effektivt. Större delen av all feber var borta men hade istället gått över till en jätteförkyld Linn. Men lyckades släpa mig ner till tandläkaren och få tandställningen fastsatt igen. Efter det mådde jag faktiskt bättre. En liten stund kom min älskling och höll mig sällskap på kvällen, natten och morgonen ända tills han var tvungen att åka till jobbet. Så mysigt ändå.
 
Stannade hemma från skolan idag med, ligger på 37,5 grader nu så ingen feber. Tjooohoooo. Har plockat ner alla julsaker här hemma minus granen och adventsljusstakarna. Hunnit äta två rostade mackor, en med Anton och en 5 timmar senare själv med en milkshake till. Mmmm, gott. Min aptit är inte som den borde vara. Dumma förkylning.
 
Men nu ska jag försöka plugga till mitt projektarbete.
 
Och imorgon ska jag vara tillräckligt bra för att gå till skolan igen, det har jag bestämt!
Hej så länge! (:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0