12/12

Idag är det min dag, mer eller mindre. 19 år. Ett år mognare, ett år äldre. Ett år sedan jag fyllde 18. Ärligt så fattar jag inte ens att det är december, är fast i oktober eller något. Allt med flytten har något gjort att jag tappat bort tiden någonstans på vägen.

Igår så firades jag av bästa vännen på ett frozen yoghurt-fik. Var gotteligottgott. Sen så gick jag på en ansiktsbehandling tillsammans med min mor. Shit, vad härligt det var. Förutom portömningen, men den behöver vi inte gå in på. Detta var något jag verkligen kan rekommendera.

Idag har jag myst med Anton med framdukad frukost och fick dagens första present. När han åkte till jobbet så försökte jag sova lite till, inte det lättaste.
Nu kom jag precis hem efter en liten fika med faster.  
För tillfället känner jag bara för att chilla, ikväll blir det Liseberg. 


Vill bara säga att ni är bäst<3

Och ja, jag sitter på golvet. Badass, jag vet! På armen har jag fasters present. Armbandet. Bättre bild kommer. Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0