Try

Struntade i skolan idag, min ork infinner sig inte. Skrev en svenskauppgift hemma, scannade in och skickade iväg. Hoppas det duger. För kan inte få in något i huvudet och kan inte koncentrera mig riktigt.
Men har faktiskt gjort nytta här hemma. Har fått mycket plugg gjort. Fixat med projektredovisningen jag ska ha imorgon, skrivit ut en bild till bilden och skrivit svenskauppsats. Har dessutom hunnit rensa ut och fixa till min garderob, som så länge behövts.

Nu sitter jag och funderar på om jag ska gå ut och springa en liten sväng, har inte rört mig så mycket i helgen kan jag inte säga. Den längsta promenaden var igår när jag gick runt området för att plocka blommor till mormor. Hon fyllde 90 igår. Hittade lite vitsippor, skillor, vårlök och svalört.(Känner mig duktig som kan namnen)
Sen var jag och Anton ute en sväng på kvällskvisten och han lärde mig allt om en bilmotor, typ. Kände att jag behövde ha lite mer koll inför teoriprovet och så.

Så springa eller inte springa -det är frågan...
 
Såhär glad var jag förra gången jag sprang...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0