jag såg min ungdom trampa gasen i botten

Får lite sovmorgon imorgon, inte fel alls.
Visserligen får vissa imorgon bara en lektion, själv får man tre men whatever, bara gött att bli av med nationella.
Kan börja räkna ner dem efter morgondagen.
Asgött.

Men att vara i skolan vid 11.20 imorgon är sååå inte fel alls faktiskt.
Däckade i sängen förut med Olli och sov en timme, vi hade det riktigt mys. Hon låg och spann och låg nära och värmde mig, det var lite kallt kan tilläggas.

Men är sjukt trött igen så ska snart faktiskt gå och lägga mig igen och försöka somna, vilket antagligen kommer vara lättare sagt än gjort. Men sovmorgon. Sååå chiiill.
Får försöka prata engelska med mig själv hela morgonen för att försöka komma in i tänket.
Good luck, Linn.

Sen har min nattandställning börjat gå sönder. Hur kan de tänka sig att den ska hålla i massa år till. Ska seriöst använda den varje natt i två år och sedan varannan har haft den i snart ett halvår nu.
Så återigen, good luck, Linn.
Du kommer ha fina tänder om några år... Eller inte. (;
Hahah.
Kvällshumor

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alla dessa Håkan rubriker åååh hatar att jag älskar dom men älskar dom så mycket att jag hatar dom . Eller nåt.

2012-05-02 @ 22:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0