Ledsen Linn

Besviken, ledsen och helt totalt likgiltig.
Blir nyår hemma för mig. För att bara vänja mig vid tanken tog det ungefär hela natten, i tårar. Vet in hur länge jag sov men kanske 3 timmar ungefär, resten var tårar. Patetiskt men sant.

Vill ju vara med min pojkvän på nyår och med hans underbara vänner. Vill få min första riktiga nyårskyss, vill dansa till hög musik, skratta med härliga människor, kramas, sjunga tills man blir hes, stå ute på tolvslaget och se fyrverkerier med tomtebloss och skumpa i handen men fina människor runt omkring.

Nu blir det inte så. Just nu hade jag gjort vad som helst för en kram av Anton. Håller på att bryta ihop igen nu. Men nej Linn, inga mer tårar nyår är överskattat. Det finns 364 andra dagar på året så ska försöka tänka på dem istället. Ska också tänka på allt fint som hänt i år och göra en lista på det som kommer upp här snart.

Det blir inte alltid som man vill och man får inte alltid allt.
Nu ska jag istället göra 2013 till bästa året någonsin, det ska till och med slå 2012, vilket kommer bli galet svårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0