heeeeelgen, snart looooooov<33333

Helgen var fin!
Utgången var kulkul. Träffade "David Guetta"(okej, en look-a-like, men ändå!!!), bartendern gjorde en surprisedrink till mig som var såååå god, fick glasögon och gratis vin, dansade, pratade med människor, klunkade vatten och åkte sedan till max med fina människor för att äta för att sedan gå till bussen. Låg väl i sängen vid 3 tiden.
Morgonen var mys. Älskar att vakna bredvid min fining, älskar att få morgonpussar, älskar honom.
Lördagkvällen kom vi i säng vid 4-snåret, på en madrass i en källare. 
Väl hemma hos Anton igen på söndagen så kollade vi på adventskalendern och bara tog det lugnt. Fin kväll. Som vanligt. Upp tidigt och sedan iväg till skolan. Fick jobba hemifrån på sista lektionen så slutade tidigt. Så det var gött. Sen dess har jag typ suttit och pluggat med en del pauser. Sista saken innan lovet på onsdag! WONDERFUL!!
 
Nu ska jag ta och sova och försöka komma upp ur sängen imorgonbitti, det är en omöjlighet just nu. Ska bli så galet skönt med lov alltså!!!
Matilda, jag och Guetta iförda de fina glasögonen. Dock försvann båda mina s och helt plötsligt så hade jag ett par orangea igen. Skumt de där. Haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0