tell me what you want to hear

Är så sjukt trött och mår illa och mitt huvud hugger till då och då så funderar på att dra mig tillbaka och läsa något eller något. Dagen imorgon kommer bli lång men fin. Om jag får må bra vill säga.
Lyckades äntligen byta fotogrupp så ska bara hitta läraren imorgon och bekräfta det hela sen är mina fredagar fria. Whaa. Ska bli så skönt ändå. Även fast måndagarna bli långa istället.
:)))))))) (många dubbelhakor på det)
.
Vad ska man veta att någon annan inte har det riktigt okej? Tror jag gjort allt jag kunnat. För vad mer kan jag göra...
Mer än att försöka finnas på ett hörn någonstans långt borta.
Vet ändå inte om jag skulle få samma tillbaka om jag skulle behöva det.
Men jag klarar mig alltid själv.
Vill istället koncentrera mig på andra. De som behöver det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0