You me at six

Det är jobbigt de här med 60-årsfester.
Som tonåring ska man varken vara "för" uppklädd eller "för" slafsigt klädd.
Det finns någon speciell dresscode för oss under dessa tillställningar.
Det kanske bara är jag som känner så. Menmen.
Men detta kör jag på.
Och har fått riktiga biffarmar såg jag förut. Kan inte det bara ge sig nu?!
Än så länge har jag bara sminkat ögonen, det fick bli mascara och lite svart ögonskugga som fick agera kajal.
Så japp.
Det största jobbet är iofs kvar att försöka täcka det röda märkerna på kinderna. Jag ska jobba hårt inför detta. Har ca 2 timmar på mig så det ska nog gå. Hoppas jag.
Ni får ha det fint!
Jag säger ju att min hy är kaos. ORKAR INTE!
Sen är frågan hästsvans eller inte?!?!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0