everyone in this town is seeing someone else

En enda lektion idag, asnice. Det var gympa. Blev för en gångs skull riktigt varm. Inte så gött menmen. Det får bli veckans träning för orkar inte komma iväg och träna. Heeeeej, lat tjej.
Kom hem duschade, åt.
Gick ut en promenad med Emma och Frasse.
Nu hade jag tänkt att göra något jag aldrig gjort i hela mitt liv, börja plugga inför ett prov 2 veckor innan det är. Men det är så mycket som ska fastna i huvudet så jag börjar i tid. Även fast jag bara kommer läsa igenom de första 5 sidorna lägga ifrån mig boken och ta upp pluggeriet om en vecka eller något i den stilen. Men det är ju bättre än inget i alla fall.
En av katterna har lekt runt i två av mina byrålådor. Så alla kläder ligger utanför och är numera vita istället för sin originalfärg. Kattskrälle. Sen la hon sig i mitt knä ovanpå andra katten. Lite mysigt måste jag erkänna. Dom är i alla fall varma vilket är raka motsatsen mot mina händer. De är minusgrader. Lovar. (;
NEJ NU SKA JAG PLUGGA! JAG SKA! JAG SKA!
eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0