Don't stop

Katten spydde. Hittade en möglig lussekatt i skolväskan. Åt för mycket mat. Och lutfisk. Vilket inte direkt var det godaste jag ätit. Så där har jag ca 4 anledningar på att jag sitter här just nu och mår illa. Jag hatar detta skit. Seriöst.
Och jag hoppas av hela mitt hjärta och alla celler i hela min kropp att det inte är någon kräksjukeliknande sak.
Fattar inte varför jag ska vara såå fjantig om just detta.
Sen så är jag så sjukt trött också även fast jag egentligen sover fler timmar än vad man egentligen behöver så är jag ändå utmattad och detta skrämmer mig på något sätt.
Menmen. Imorgon händer det i alla fall lite saker. Det kanske piggar upp kropp och själ lite. Man kan ju alltid hoppas. (:
Men en sak som jag glädjer mig åt är att min framtand nu huxflux nästan är helt totalt inne. Wiiiho. Känns totalt-jätte-asnice!

Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt - åker tandställningen snart??

2011-01-03 @ 09:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0