In fate's hands

Nu är det snart helg igen. Så sjukt gött är det!
Helgen behövs nu.
Har bara gått tre veckor hittills men är redan trött...
Är det fel att vilja ha lov nu? (;
.
Sen känner jag att det är dags att träffa någon vän. Vill prata av mig om allt som händer.
Bara babbla på om allt.
För känner fortfarande inte att jag är riktigt med någon i klassen. Jag hänger ju på ett gäng. Det känns som det inte spelar någon roll om jag är där eller inte.
Jag är inte den som tar kontakten med alla människor jättesnabbt. Jag är inte lika framåt och pratar inte lika mycket när jag inte känner människor som vissa människor kan göra.
Men jag försöker.
Så jag vet inte vad jag ska göra. Får väl vänta. Tiden får göra sitt.
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0