Young man take a walk up the street, there's a place there called the Y.M.C.A.

Sitter och dansar till Y.M.C.A. för mig själv. Dansar är kanske lite väl överdrivet skrivet. Jag rör armarna till just Y M C A.
Men så går det när man ska upp tidigt imorgon.
Så blir det ibland. Men jag tycker jag själv är rätt underhållande. Så det får fungera för stunden.
Borde egentligen ta och plocka undan i mitt numera stökiga rum. Återigen. Fattar inte vad som händer med det. Det bara stökar ner sig av sig självt. Hemskt.
Men puss för idaaag. Skriver imorgon kväll och har antagligen lite bilder att bjuda på. :)
Nyfixade naglar. I like iiiit. Jag säger bara en sak. Graffiti nagellack. (på något underligt sätt vill jag alltid stava nagellack med två g:n men eftersom jag är helt superb på stavning så gör jag ju inte det. HE HE HE.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0