Summer


Jag vill ha sommar. Kunna gå ut i shorts i regn och en ha en allmänt bekymrad min när man sedan blir fotograferad och klassad som allmänt konstig för att man frivilligt går ut i regn. Men vem gillar inte det?


Jag vill kunna sitte ute i linne utan att frysa iförd en hatt som passade när man var 5 år och bara leva liiivet.


Få håret blekt utav solen samtidigt som man klättrar i ett träd och försöker göra allt för att inte ramla ner.


Vara med vännerna och göra saker som bara vi förstår och sedan kan skratta åt.


Vara brun. Nu säger jag inte att jag är brun på denna bilden för det är jag inte... -.-'

Åh, jag var tvungen att leta fram lite gamla bilder från sommaren. Inte långt kvar nu. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0