Nowhere to run

Hemma från skolan. Äntligen
Tog med mig huvudvärken också.
Och det blir inte direkt bättre när gubbarna utanför fönstret håller på att borra och hamra.
Efter det nationellaprovet, det gick inte bra kan tilläggas, så hade vi en lång håltimme så jag och några till satt i biblioteket och spelade kort.
När jag och två till tröttnat på blev det i stället "få kungsjokern eller få en smäll". På något konstigt sätt så lyckades jag nästan aldrig få den, så jag var nog den som fick mest slag. Men också lösast eftersom jag är så liten och klen. Haha. Det var lite underhållande faktiskt.
Och jag kan också tillägga att jag inte kan slå hårt. Det blir jättelöst, tur för de andra kanske och för alla i framtiden som jag ska slå. HE HE HE. Men jag varnar er jag kan sparkas!
Snart är det dags att plugga. Men jag sitter kvar här så länge som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0