Innan skuggorna får liv

Idag har jag vart en sväng hos mommo och moffa. <3
Fikade, städade skåp och provade gamla kläder och smycken.
Kollade på gamla pengar också. 10 öringar var ruskigt små. Haha.

Om ett tag ska jag iväg och träna med Cicci. Oj, vad duktiga vi är.
Jag hoppas att vi slipper träffa lärare, inget illa menat mot lärare. Absolut inte.
Men ja.
*skrattattack*
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Jag hade ett väldigt intressant inlägg i huvudet när jag satt på bussen men tyvärr är det puts veck.
Mitt läsarantal har halverats... Jag gillar det inte.
Okej, kanske folket åker skidor i fjällen utan att ha tillgång till internet uppe i backarna. Vem vet.
Men det känns som om jag bara skriver till mig själv.
Vilket jag kanske gör.
Har ändå inget intressant att skriva.
Blablablabla. Visst låter det så?



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0