Don't you let me go

Tja. (låter inte tja egentligen väldigt roligt?)
Nu är jag hemma igen. Bara en litenliten sväng denna gången.
Det har precis slått mig att jag börjar skolan om typ 22 dagar. Vilket är om nästan tre veckor
Vart flög tiden iväg? Och jag har fortfarande massa att göra. Jag börjar bli lite smått stressad. Haha.
En annan sak jag inte fattar är att jag börjar gymnasiet. Lilla jag. Gymnasiet. Jag har inte längre typ 2 minuter till skolan. Nu måste jag åka buss och till och med byta. Snacka om jobbigt. Jag hoppas verkligen jag överlever detta.;)
Nu ska jag ta och göra iordning lite te. Göttans.
Imorgon blir det att gå upp tidigt. Underbart... Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0