It's the beginning of the end

Tjosan Tjenixen!
Kom precis hem från skolan.
Så självklart sätter jag mig direkt här.
Lite underhållning behövs faktiskt innan det blir dags att börja plugga till nästa prov.
Usch och fy och bläää!
Jag skulle egentligen bara vilja gå ut, springa runt och vara lite allmänt galen, kanske krama ett träd? Linn älllssskkkkaaar att krama träd. Det är underbart!
Imorgon ska det bli klädsim...
HAHAHA, är det ända jag kan säga om det.
Det enda jag hoppas på är att jag inte ska drunkna.
Men eftersom vi ska simma 500 meter med kläder är nog (tyvärr) den risken ganska stor.
Efter detta underbart trevliga simprov så ska jag och Schhicci stå i Stacken och sälja baguetter och toast till hungriga elever.
Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det...
Men vi missar iaf lite lektioner och det kan vara riktigt skönt med en paus
(ja, jag vet att vi hade lov för bara någon dag sen men Linn är trött.)
Idetorka...
Men jag kan meddela världen att jag har totalt världens säämsta humor för tillfället. Min humor består nu av att dra en magnet nära en kompass. Jag dör!
Men nu ska jag börja plugga teknik. Tror jag.
Först ska jag bara flytta iväg katten från magen.
Au revoir.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

HIHI, den första kommentaren. jag äger. bloggen äger. hihi, lycka till <3

2009-11-03 @ 15:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0