Då som nu, föralltid

Oj, vad längesedan det var jag var här. Oj, vad mycket som hänt sen sist. Och oj, vad detta kanske är mitt sista inlägg här.
Men vem vet, jag kanske dyker upp någon annanstans om ett tag. Har lite spännande saker på g. Det gäller bara att ta tag i det, vilket inte är min starka sida just nu.
Min kropp har gett upp, totalt. Jag går just nu på utredning för reumatism. Men antagligen lär undersökningarna och röntgen inte visa något pga att jag inte haft det tillräckligt länge. Röntgenförändringar kommer oftast inte så snabbt. Jag vet inte vad jag vill egentligen. Det är ju skönt att få en diagnos på sin smärta. Så man kan leva efter det och förenkla och förbättra.
Men det är svårt det där.
Annars är allt bra, väldigt bra faktiskt, förutom en skit-förkylning som vägrar släppa.

Hoppas allt är fint med er som fortfarande klickar in här.
Jag meddelar om jag dyker upp någonstans. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0