La belle epoque

Todelooooh
Inspirationen har inte infunnit sig och egentligen har jag inget kul att skriva.
Idag har jag gjort mitt livs första ekg, som tur var så visade sig allt vara bra, vilket jag trodde. Men hellre kolla en gång för mycket än en gång för lite. Förtutom att hjärtat slog lite fort och mitt järnvärde var lågt så var det fint. Så frisk och fiiiiin!
 
Det är inte så bra för mig att ge blod tydligen. Antagligen därför jag fått massa konstiga symptom och att hjärtat slått så konstigt och att jag inte kan gå typ tre steg utan att känna mig som om jag sprungit ett maraton, minst. Dumma järnvärde som dippat som (eh, skulle kommit på en bra liknelse men det gick inte)(Sätter bara punkt här nu) .
 
Älskar i alla fall att vädret varit så underbart det sista. Min plan är att ta mig ett maraton idag med och kanske åka en sväng till stan. Min mobil krånglar lite för tillfället så håller på att säkerhetskopierar den och sparar bilder. Vilket tar tid, då min mac typ är heeeeelt full och jag inte vet vad jag kan radera och vad som måste vara kvar. Någon som kan, hjälp tack!
 
Tiden då det varit tyst här har det inte hänt så mycket, jobbat mycket, tränat, vart i stan och fått vårinspiration och månadens bästa var lätt när jag och Anton firade 3 år. Så nu har vi inlett vårt 4:e år tillsammans, helt sjukt vad snabbt det går egentligen. Jag är så glad att jag har honom i mitt liv. Mitt allt.
 
 
 
Fiskmåsarna skriker utanför och får alltid sådan feeling att lyssna på Kents La belle epoque, vårkänslor gånger 1000!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0