borde sova

Anton och jag gick och la oss tidigt idag, och läste. Jag håller på med Hunger Games just nu och shit, vad bra den är.  Köpte den till Anton i julklapp,( som en liten utmaning är den på engelska). Så helt enkelt har jag snott den. Läst en timme längre än Anton som tyckte det var dags att försöka sova, smart när man går upp mellan 5 och 6 på morgon. 
Själv har jag blivit så uppjagad att jag knappast kan somna.  Har väl lite knappt 100 sidor kvar...  Så japp,  här ligger jag i mörkret,vaken ...  Jag ska inte upp förrän 9 imorgon så det är ju hellugnt. 
Vill läsa mer, men tror ljuset stör Anton mer än vad det stör mig att inte läsa mer.
Så ska nu försöka tänka lugna,  sövande tankar. 


Godnatt på er som känner att sömnen närmar sig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0