Snabbt, försöka komma ikapp

Helt ärligt så springer dagarna bara iväg.
Jag har fått lite extra tider på jobbet, så de 4-11 timmarna i veckan har utökats titt som tätt.
Ibland så löser det sig och förhoppningsvis vid årsskiftet så får jag fler pass. Så jobbläget känns bra, ska nu jobba de kommande tre dagarna, så det blir inte så mycket helg för mig. Men det gör inget. Det kan man ju ta igen en annan gång. 
Och tror sambo kommer fixa mys när jag kommer hem.
(Bortskämd tjej)
(Visserligen är han rätt bortskämd också så det jämnar ut sig) (haha)
 
Idag har jag varit ledig och då tvättat hos mor och far. Passat på att mysa med katterna (som vanligt), tror mor ibland känner sig lite bortglömd.
Men allt blev tvättat, inklusive sängkläderna.
Älskar känslan av nytvättade lakan. Hur underbart är inte det?!?
 
Hur som helst så kommer sambo snart hem och du blir det middag och sedan eventuellt träning.
Har kommit igång ordentligt nu, sedan någon månad tillbaka. Har lyckats gå upp 2 kg. 
Så hej, vet ni vad?! Linn har nu nått sin målvikt och ligger inte längre på BMI underviktig med sin fina, nya vikt på nästan 58 kg! Woop woop!
Det tog bara 5 år.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0