Sneda solglasögon är charmiga, okej!

Nu ska jag och mina gamla utöjda och ytterst charmiga glajor ut om sätta oss i solen.
Tänkte gå en promenad. Men neeej, vem har sagt att motion är bra?!
 
Åkt buss och vagn för att hämta min matkasse jag glömde när jag och Emma stängde igår. (Bitter Linn var det sen när hon kom hem på att minnet inte infunnit sig). Tycker att det räcker som motion(ehrm).
 
Ja, jag ska ta mig i kragen någon gång. Ikväll till exempel. Då är det dags att återgå till mitt gamla gym igen, då mitt Nordic wellness kort gått ut. Ska bli kul. Faktiskt.
Känner att mina magrutor försvinner mer och mer. (haha) (Nästan seriöst dock)
 
 
 
(Tror jag blivit beroende av paranteser)
 
 
 
(och kaffe)
 
 
 
 
(och Kents nya låt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0