godmorgon

Är jag världens sämsta bloggerska eller vad?!
Vaken är jag i alla fall.

I helgen har det varit full rulle. I födelsedagspresent gav vi Antons lillebror biljett till p3-guld. (gå tillsammans med oss)
Den gick ju av stapeln nu i lördags. Det var riktigt kul, men så brukar det ju också vara med live-saker.
2 timmar med sång, dans, prisutdelningar, skatt, skämt och mycket mer.




Sedan drog vi hem till oss poppade popcorn, fixade dipp och tillbehör och satte oss och kollade på film Tills
det blev en ny dag. Sov rätt gott sen kan jag säga.
På morgonen blev det en stor frukost. Sedan lite fix, en promenad och sedan säga hej då till broren.


Det kommer hända rätt mycket nu kommande helger. Är just nu galet rädd att bli sjuk. Mitt immunförsvar är ju inte direkt det bästa om man säger så. Sedan i slutet av februari är en resa bokad. för att fira min faroch komma till värmen, så då sticker vi, mina föräldrar, Anton och jag. Vår 2 årsdag kommer spenderas där nere, i Teneriffa. Det kan ju inte bli annat än bra!

Nej, nu är det dags att dra sig upp ur varma, sköna sängen. Ska iväg på undersökning innan dagens jobb.





puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0