-

Såhär långt har jag kommit idag. Sitter i morgonrock fortfarande... Har städat i stort sett hela dagen, med lite pauser emallanåt med att kolla på project runway och äta. Men nu är det faktiskt nästa klart. (TJOHO)Funderar på att gå ut en liten sväng nu. Få på mig lite kläder, kanske till och med hinna borsta tänderna innan sambo kommer hem. Fyy, vad äcklig jag är. Haha.
Men som sagt solen skiner ju. Jag gillar sol. D-vitamin sägs ju vara bra. 
Men har det rätt mysigt här inne med City and Colour på, på hög volym. Om jag inte hade haft träningsvärk hade jag dansat omkring. Kans säga att det var riktigt kul att jobba igår med denna träningsvärk, lyfta massa varor och mjölk. För en gångs skull var det nästan skönt att sitta i kassan. ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0