tröttis

Känner bara hur min mage ger upp mer och mer.
Mår illa flera gånger varje dag nu. Nästan som förr, men då var det mer eller mindre konstant.
Fy, Linn, du måste lära dig att slappna av.
Magen kniper dessutom så får se om det blir något jobb imorgon. Beror på hur allt känns. Hur jag känner att jag pallar.
Men det enda jag tänker på är pengar. Men orken infinner sig inte. Särskilt inte när det gör ont och det känns som att man ska spy så fort man rör på sig lite för snabb eller lite för mycket.
 
Tandläkaren blir det först i alla fall. Lite koll på käken. Se om den blivit ännu bättre. Trots att den fortfarande gör ont har min gapförmåga ökad till det dubbla sen första trippen dit.
 
Nu ska jag lägga mig bredvid sambo och bara mysa ner mig, förhoppningsvis få en arm runt mig, få sova gott och sova bort allt äckel-stress jag omedvetet utsätter min kropp för... Sömn är bra.
Så godnatt på er fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0