the heart of life

Har jobbat de senaste dagarna, blivit tillfrågad om tider som jag bara inte kunnat tacka nej till. Så det har inte blivit mycket lägenhets-fix för min del. Men min kära pojkvän har fixat en del och imorgon kör vi tillsammans igen.
Tänkte åka dit tidigt och börja så smått.

Så nu vet nu var ni har mig.

Har varit en fin jobbdag idag, hittade en plånbok som jag visste vems det var gick hem till henne och lämnade tillbaka den. En sådan glad människa jag möttes av på andra sidan dörren. Hon ville ge mig något, jag avböjde, hon kramade mig 2 gånger och kallade mig ängel och underbar osv i ca 15 minuter. Så är lite härligt glad.

Godnatt på er finingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0