Bara dårar rusar in

Har varit lite småförkyld de senaste dagarna inte jättekul, men det har inte hindrat mig från att fixa i lägenheten och packa ännu mer i mitt rum hos mina föräldrar. Det börjar bli rätt tomt här nu. Kan tänka mig att älskling och jag flyttar in mer eller mindre på riktigt nästa vecka. Känns toppen.
 
Fick ett extra jobbpass idag också så ska snart upp dit, ska bara packa lite mer och dricka en kopp latte innan jag sticker.
 
Igår var det min älsklings och sambos födelsedag, så större delen av dagen gick åt att fira honom. Jag överraskade honom i vår lägenhet med presenter och blommor. Vi stannade där tills vi skulle möta upp hans föräldrar och bror på Moon thai kitchen. Kan verkligen rekommendera den restaurangen, så himla mysig.
Det blev en riktigt lyckad dag med mycket skratt, presenter, god mat och två regnbågar.
 
Nej, nu var det ju packa och kaffe som gällde...
Toodeloooh
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0