I'm here

Fastnade vid datorn nu, men här kan jag seriöst inte sitta! Ska åka och jobba vid 15 tiden. Jobbar konstant för tillfället till och med på onsdag nästa vecka. Sedan är jag ledig torsdagen och jobbar fredagen igen. Men det är det värt. Älskling och jag går i och för sig om varandra lite då jag börjar lite innan han slutar men vi går och lägger oss samtidigt och dricker kvällste, (eller jag dricker kvällste, han dricker mjölk) och vi hinner säga godmorgon till varandra och ibland äta frukost med varandra, det är inte det sämsta!
Men nu måste jag fixa massa, packa upp de saker jag tog med från mina föräldrar igår och montera en byrå, då min byrå gick sönder lite i flytten. 
Todeloooooh
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0