All you never said

Jag spelade in en video som jag tänkte lägga upp här, seadn visade det sig att videofy har gjort så att man inte längre kan ladda upp videos via datorn längre. Om jag blev bitter?! Något...
Vill inte heller lägga upp en sån "skitfilm" på min youtube-kanal. Lite professionell måste man ju vara där!

Idag har jag träffat min mor och fikat med henne, hälsat på mormor och hjälpt henne med lite grejer och sedan fixat lite här hemma. Börjar störa mig lite på att det aldrig blir riktigt klart, att det fortfarande står lådor kvar som inte är helt uppackade. Men snart så. Men annars är det så fint här. trivs som fisken i vattnet eller vad man ska säga.

Ska om en liten stund åka mot mina föräldrar för att tillsammans med dem och Anton göra äppelmos. Då vi gör det tillsammans får jag och Anton sno med oss några burkar hem, vilket ingen av oss tackar nej till.

Har faktiskt varit ledig hela dagen idag, vilket känns toppen. Har jobbat i 14 dagar i rad om man inte räknar förra tisdagen som jag faktiskt bytte bort passet på. Så som sagt lite ledighet satt inte fel alls. Men imorgon blir det full rulle igen och ett långpass.
Sen är jag ledig hela helgen, fatta att jag taggar. En kund har till och med kommenterat att jag jobbat varje dag det senaste och undrade om jag skulle till yakida i helgen och köra jääävlar. Eller något i den stilen. Kanske inte drar dit, men man kanske kan fira det hela med något glas vin.......
Tål att tänkas på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0